Aysingeldiislerdegisti MinikPrensesAnnesi ben sonunda aitlik belirten isimlere karşıyım hele kız çocuklarında ikeri yaşlarında hele ergenlikte kızıma özüm tanem felan her önüne gelen söyleyecek dopru bulmuyorum hele lise yıllarında ben istemem yani
Tugramoms MinikPrensesAnnesi çocuklar böyle konular da acımasız olabiliyor okul hayatında dalga geçebilirler bende koyacağınız isimi iyi düşünün ki çocuğunuzun okul hayatını dahi etkilenmesin dalga geçildikçe okula bile gitmek istemeyenlr ileriyi de düşünmek lazım
[silindi] Çok güzel isim oğlum olacak adını ömür koyacağım ileride kızım olursa da özüm koymayı düşünüyorum ☺️
UmudumOldun MinikPrensesAnnesi bu isimle çok dalga geçiyorlar ama ben çok beğeniyorum . Hatta kızım olsa düşündüğüm isimler arasında ama esim bile dalga geçiyor 🤭. Aslida cok naif citipiti bir isim❤️
bebegimibekliyrm Çok güzel bir isim, kıskançlıktan lakap takıyorlar, dalga geçenler dönüp kendi isimlerine baksın bence 👍🏻