MinikPrensesAnnesi Sizce özüm ismi nasıl☺️Kullanan var mı çevremdeki herkes ilk duyduğunda üzüm diyor ilerde çocuğumla üzüm diye dalga geçerler mi😬 fikirlerinize ihtiyacım var🤗
Melek_annesi MinikPrensesAnnesi guzel ama ilerde cocugun piskolojisini bozlarlar cnm okulda vs daha baska isim dusunebilirsiniz belki 😊
23Zumra MinikPrensesAnnesi evet guzel bi isim fakat ergenlikte baya dalga gecerler ve kreste belki cocuklarin dili donmez 😊
Sever MinikPrensesAnnesi çocuklar çok zalim oluyor okul döneminde felan zorluk öeker bence hızlı söylenince de kulağa üzüm gibi geliyor sen başka isim bulursun annesi 😘
Tugce1803 MinikPrensesAnnesi hayır mesela ileriki lise yıllarında erkek birisi Özüm diye kaydetse ara bozacak bir isim aitlik ekinden dolayı benim eşimin telefonunda kayıtlıydı ilk görünce beynimden kaynar sular döküldü sanki durumu sonradan anladım
MinikPrensesAnnesi Tugce1803 sizinkisi farklı bir tecrübe olmuş ama düşünceniz mantıklı aynı şekilde benimde başıma gelse isim olarak algılayamayabilirim
Ezgib Tugce1803 yaa bende balım koymak istyordum eşimde bana aynisini dedi biri kızıma balim diye bagirsa ben sinir olurum dedi zeynep olacak nasip olursa 🙏ama özüm de olmaz bence ya kelimenin kökü öz çünkü ayşem isminide seviyorum su aitlik ekinden kurtul diyor kocam bey 😬
Ezgib MinikPrensesAnnesi bi arkadasimin ismi özüm eşi hep özüm iki gözüm diye sever çok yok bu isim ama güzel bence 🌸
Kimya MinikPrensesAnnesi özüm ismini koyarsanız çocuğunuz yurtdışına çıkışlarında sorun olabilir. Alfabemizdeki ç,ğ,ö,ü,ı harfleri telafuz açısından oldukça zor oluyor.