İnşallahh hamişsindir🙏
Ben 2018 yılının mayıs ayında başlayan tüp bebek tedavisindeyim,ömrümün en uzun ömrümün en zor yolu ...
maddi manevi ve paikolojik olarak çok zor bir dönem rabbim isteyen tüm kadınların kuçağını normal yoldan doldursun🙏
Tüp bebek öerkezlerinin hepsinin aynı olduğunu süşğnüyorum biz 3 ayrı arkadaş üç ayrı merkezde başladık inanın hepsi aynı sanki kendileri yaratıyor arkadaş veren allah siz aracısınız neler yaşattılar bu 13 ayda ne hatalar yaptılar ben acıbadem maslak tayım bu yola girecek arkadaşlar bilgi almak isterlerse aeve seve tecrübeleeimi anlatırım,3 toplama bir rahim filmi ve yapışıklık ve polip ameliyatı oldum çok zor süreçlerdi,artık yolun sonuna geldim son iki ay bu cuma spral çıkıp tekrar rahim filmi çekilecek ve sonraki adımları anlatacaklar umarım ağızlarından laf alamıyorsunuz bilemedikleri şey bu tüp bebek merkezleri özel devlet hst değil yani özelde hasta eşittir müşteri demektir malesef elimizde nasıl olsa diye köpek çekiyorlar bekliyorum baklalım sabrımın sonunu geldi 😡Rabbimm nerde isteyen varsa normal yoldan nasip et bu tüp bebek dr eline düşürme hiç bir kadını🙏