Erenbatununannesi Asyalcin bende 38 haftadayım Bayadır dediğiniz sorunu yaşıyorum. Ödemlr alakalı olduğunu düşünüyorum
Daisyy Asyalcin 36+4 yaklaşık bir aydır var bende o durum. Hele sabah uyandığımda uyuşmuş oluyor. Şişe kapağı falan açamıyorum. Doktoruma söyledim magnezyum başlattı suda eritilen. Biraz iyi geldi ama tamamen geçmiş değil. Hamilelikten oluyor tabii ki doğumdan sonra geçer 😊
espalp Asyalcin magnezyum, atel, ödem hepsi olabilir. Romatizma tahlili var bi tane onu yaptırabilirsiniz. Benim 22+6 benzer durumlar yaşıyorum benimki demir ilacı alerjisinden 🤷♀️ İlaçları bırakınca geçiyor 🤦🏼♀️ Tetikleyen bi şey olabilir 🤷♀️
23Zumra Asyalcin benim de dizlerim beni maf etti el parmaklarim da oyle ama.cok fazla degil oturdum mu kalkamiyorum agridan 34.4 haftaligim
denizoktay Asyalcin yaa üç gündür bende de var hadi ayaklar davul gibi de parmak eklemleri nasıl bu kadar ağrır ben de çözemedim,demek ki tek değilmişim bu da bu haftalar da normal demek herhalde😊
Asyalcin denizoktay normalmiş sanirim cnm bende bu sorun sadece bende var diyordum ama hamilelikten oluyormuş galiba
Srfn11 Asyalcin Aynisini yasiorum ozelikle sabahlari cok acior zor acip kapatiorum 38+5 im odemden dolayi o agrilar canim 😫
denizoktay espalp bardak takımı almak için doğumu bekliyorum vallahi dört su bardağım kaldı😊 geçen gün de kahvaltı takımının tabağını kırdım tutamıyorum hiçbirşeyiii😝😝
espalp denizoktay ben de az önce kahve fincanını düşürdüm tutayım derken elimi kestim 🤦🏼♀️ Doğumda ev hediyesi de gelse keşke dimi😂
denizoktay espalp valla ne iyi olur ya ben yakın çevreme hediye listesi hazırlamıştım,nasılsa alacaksınız bunlardan alın diye bilsem bardak takımı da yazardım😝ikinciye artık kısmet😝