Asyalcin 37+2 haftalik hamileyim ama son 1 haftadir el parmak eklemlerim öyle ağrıyoki ellerimi açıp kapatamıyorum bu durumu yaşayan ve sebebini bilen varmi acaba?
Akifinannesi Asyalcin bende de var canim sürekli el parmaklarima masaj yapiyorum romatizma geliyor aklima 🤷♀️
Asyalcin Gurbettegebe romatizmam yoktu 1 haftadir böyle oldu hiç böyle bir sey basima gelmemişti acaba hamilelikten olabilrmi
Gurbettegebe Asyalcin romatizma asıl bölümüne gitmeden farkedebilcek bir rahatsızlık değil ben suan yürüyemiyorum romatizma bacsgıma tutulma gösterdi mesela sıcak pek iyi gelmez el parmaklarına buz koy biraz belki rahatlamaya baslar ama dediğim gibi gitmeni tavsiye ederim var diye değil önlem olsun diye
Umranoguzyazar Mahnezyum eksikliği aynı şekilde bende ellerimi sıkamıyodum bile ana sağlığındaki dktrum mahnezyum yazdı 1hafta kullandım baya düzeldi devam ediyorum tabiki
Asyalcin Umranoguzyazar pazartesi randevum var bi soruyum doktoruma söyledigin gbi magnezyumdan süpheleniyorum bende
Bebishli Arkadaşlar bu karpal tünel sendromu denen şey muhtemelen. Hamilelikte sık karşılaşılıyor. Bende 1 gün oldu. Magnezyum evet iyi ama google da biraz egzersiz araştırıp yap derim. Atel de önerebiliyorlar.
Ferdaa Asyalcin benimde aynı şekilde bir haftadır ellerimi kapatamıyorum hele sabah ilk kalktığımda kullanamıyorum ellerimi ben ödeme bağlamıştım aşırı ellerim ayaklarım şiş çünkü 32 haftalığım
Pregnantmom Asyalcin bende de var oluyormus hamilelikte ellerimi açıp kapatmak işkence gibi hele sabahlari 🤦♀️
Asyalcin Pregnantmom benimde öyle sadece sabahlari degil gün içerisindede ellerimi kullanmakta o kadar zorlaniyorumki
Asyalcin drytcvkarsln 37.haftamdayim ama vücudumda aşiri derece bi şişlik yok sadece ayak tabanlarim ve parmak eklemlerimde agri hissediyorum
Pregnantmom Asyalcin kesinlikle sanki başkasının parmakları gibi sürekli bi agri var eklemlerde ama gececek insallah 🙏