Rmz Esra7261 evet cnm ilk oğlumda bilememiştim göğüslerim kopuyor sanmıştım emziremedim hep kan geliyordu süt yerine. Şuan 20 günlük bebeğim maşallah bir çizik yok göğüslerimde
Esra7261 Rmz sen Şanslısın. Gebe okulunda bizede aynı şey söylendi. Doğru emzirme tekniğiyle emzirdiğimden eminim. Bebeğin Tutuş ve ağız şeklinden de belli oluyor doğru teknik olduğu ama demek mi yara olacağı varsa oluyormuş maalesef 🥺
Tazeanne92 Esra7261 kayınvalidem görümcene susam yağı sürmüş 1 günde iyileşmiş bebek yutsada zararı yokmuş doktor demiş onada
2lokummannesiii Esra7261 Esra doğumun nasıldı ? Bir soru sorcam şekerin geçti mi? Belki hatırlarsın bende de var 😭