Esra7261 canım tahinin üzerinde yağ birikiyor ya, o yağ çok iyi geliyor diye duydum. Geçen markette tahin kavanozlarını gördüm hiç ellenmediği için üstten 4 parmağı yağ idi. Hemen aklıma geldi dedim yara olursa direk eşime aldırayım😂 lansinoh da aldım bakalım daha doğum yapmadım bekliyoruz. Allah şifa versin size de bir an önce