NurunAnnesi Lamiyye tabiiki canim kalp atisini duyduktan sonra dr onerirse yapin dogumu kolaylastiriyor
1prensesannesi Lamiyye bekleyin canım riske atmamak lazim bide kendim beklesem iyi olur da bende dogurana kadar oldu ilişki 😅zaten bazi doktorlar öneriyor doğumu kolaylaştırdığı için iki kizimda da dogum anina kadar oldu 😂🙈🙈
Terane Alessia selam herkese.mende azerıyem.21 heftelıy hamıleyım.kızım olucak.ben 12 hafta ıstemedım ılışkıye gırmedım yanı.😅😇