Pnrvlkn ayak ve el şişmesi bu haftalarda normal gözüksede idrar tahlili yapılıp proteine bakılmalı gerekirse 24 saat idrar toplanmalıdır. Kaldıki karaciğer enzimlerine bakılmalı ve prelekamsi öyküsü varmı bakılmalıdır. Ödem ciddiye alınmalıdır özellikle bileğinizin üstüne iki parmak ile sıkıca bastırınca eğer beyazlık oluyorsa doktora başvurulmalıdır . Nerden mi biliyorum 33. Haftadan beri 2 güne bir idrar veriom hergün nstye baglanıom çünkü heryerim şiş. İlk gebeliğimde 37-4 de acil sezeryana alındım bu yüzden 2. Dede aynısını yasıom.Kucağımıza almaya günler kaldı aman nolur dikkat edin ve vücudunuzu dinleyin. Bu arada vücudumda artan kan basıncından dolayı tıkanan burnum ve kulağımı saymadım onun içinde cuma kbbden randevu aldım😢