Tansiyonunu ölçtürebilcegin bi yer varsa tansiyonunu ölçtür bnm evde tansiyon aletim var onla bakıyorum ara ara.. olmadı eczaneden de bakabilirsin eger tansiyon problemin yoksa sorun yok cok normal şişmesi zaten bnde 32+6 yım ayaklarım cok şişti ayaklarını uzatarak otur canım sarkmasınlar sarktıkca daha cok şişiyor çünkü