Baharahkn Ozge3747 yok bisey yapamayiz zaten kendi kendine kesiliyor 5-6 gun geldi azala azala bitti cok sukur
Ozge3747 Csrr Ben de eczanelerden bulduğumu aldım prolutonu bakalım yettiği yere kadar canım. Ben en başından beri prolutonu 3 günde bir vurunuyorum öyle istiyor doktorum, erken doğumu ve serklaj sonrası kasılmaları engellesin diye kullanıyorum. Bu arada ben 19. Haftamdayım, bu haftada serklaj oldum.
Ozge3747 Baharahkn Operasyonumu Mardin’de yaptırmadım canım. Diyarbakır Memorial’de Uğur Değer attı dikişi, zaten hamilelik süresince hep ona gidiyorum.
MMinee Princess1 bende 13. Haftada Serklaj oldum. 2 aydır raporuyum bir anda 3 kilo aldım. Sonra ekmeği kestim. 21. Haftadayım Sadece kahvaltıda biraz ekmek yiyorum. Son 1 ayda Yarım kilo almışım. Ekmeği kesebilirsiniz.
Beyazlale Kizlar bende 13. Haftamda senkraj yapildim suan 25. Haftamdayim iki uc haftaya ciger gelistiricimizi vurulucaz suanlik durumumuz iyi. Hamileligin basindan beri yatiyorum kizlar resmen 25 haftadir yatiyorum sadece hastane kontrollerine ve ignelerimi yaptirmaya arabayla gidip geliyorum. İlk hedefimiz 28 sonrası Allah kerim zor zamanlar Rabbim hepimize yardim etsin 🙏
MMinee Beyazlale allah kolaylık versin. Bende 13. Haftada oldum 2 ağdır raporluyum yatıyorum. Şimdi 21. Haftadayım. Hedef 26. Hafta inşallah kademe kademe arttırırız hedefleri ve zamanında doğar yavrularımız. Kaç mm sizinki.
Beyazlale MMinee cnm mm olarak hic bahsetmedi doktorum ama senkrajdan sonra iykide yapmışız bayaga kisalman vardı dedi. İnsallah bu dikisler sayesinde bebeklerimize kavusucaz. Ben basindan beri raporluyum canim heyet raporu aliyorum surekli. Sizde durumlar nasil
MMinee Beyazlale Benim ilk gebelikte serklajsız 1mm di 37. Haftada doğum yapmıştım.şimdi Önlem amaçlı yapıldı iyiki yapmışız dedi doktorum çünkü rahim Serklajı yaptığımızda toparlandı dedi 2.5mmdi en son çok ayakta kaldığımda baskı hissediyorum. Devamlı dinlenme halimdeyim. Sadece kızımla ilgileniyorum. Progestan iğne ve magnezyum kullanıyorum. Elimdeki iğne bitince proluton kullanıcam inşallah. Sizin kullandığınız ilaçlar hangisi sizde durumlar nasıl?
Princess1 MMinee benim de 28. Haftada aniden 14 mm olduğunu öğrendik acil serklaj yapıldı. Her ihtimale karşı diğer geliştiriciler de vuruldu. 5 gün oldu dikiş atilali şu an enfeksiyon riskine karşı antibiyotik magnezyum ve progestani fitil olarak kullanıyorum. Umarım 37 38 leri görebiliriz sağlıkla
Beyazlale MMinee canim masallah bir cocugun var demek benim ilk gebeligim ve bundan sonra ki gebeliklerde de sanirim senkraj atiliyor. Ben sabah aksam progestan fitil kullaniyorum canim kan ve vitamin ilacim var haftada bir progestan igne kullaniyorum hergun kan sulandirici gobekten vurulan ignelerden yapıyorum ilaçlar bu sekilde ☺️
Ozge3747 MMinee BEnim de ilk gebeliğim Cuma günü serklaj oldum, 2,5 mm di kısalığım. Şu an antibiyotik, kan sulandırıcı iğne, magnezyum, d vitamini, Demir ilacı ve 3 günde bir proluton kullanıyorum. İlk hedefimiz 28 hafta inş o günleri görürüz
Nermin Haribo42 merhaba canm.bnmde 19 mm sanirmn tam anlamadım ama kâğıtta 1.98 1.70 faln yazıyodu doktor progestan 200mg verdi şuan 29 haftalığız bayramdan sonra kontroll var acaba bi düzelme olmazsa banada serkaj uygularmi
Ozge3747 Nermin Haftan çok geç canım acil bir durum olmazsa dikiş atmayabilir bu haftada. Atsa da çok iyi bir doktor olması lazım.
Princess1 Nermin canım endişelenme benim de 27. Hafta sonunda atıldı doktorun kendine güveniyorsa eğer hicbir sıkıntı olmaz
Haribo42 Nermin o haftada uygulanmıyor canım ama sanmam 19 mm olucanı 19 mm olsa ilk gittiğinde serklaj yaparsı