Princess1 Hayırlısı olsun canım doktora güvenmek önemli. Benim doktorum da çok iyi sağolsun. Senin yine haftan çok iyi riskli dönemleri atlatıyorsun en azından. Evet senşnle aynı gün atılmış benim. Ama ben 19. Haftadayım. Doktorum 28.e kadar çok dikkat et ondan sonra biraz rahatlayabilşrsin dedi. Bir 10 hafta daha idare etmem lazım bakalım. Bu arada benim de sadece kısalma vardı. 3,0-3,3-3,2 ölçüldü iki haftada bir. En son 2,5 a düşünce daha fazla riske atmak istemedi doktorum haftam erken olduğu için. İnş senin haftalarına gelebilirim. Dikişten sonra bir sıkıntın var mı şu an?