Ssraa çok geçmiş olsun,bebek hareket ettiğinde sancı göstergesi yükseliyorsa bebeğin hareketinden kaynaklı olabilir ama en mantıklısı dr un numarasını bulup nts sonucunu göndermen, bana kalırsa sık sık açılma varmı diye de muayene ettirme,drunun onayını al ve çık derim,sık muayenede doğumu tetikliyor insani geriyor, acil şifalar diliyorum