Ssraa iki hafta önce bende merdivenlerden düştüm haftasonu işyerinde . Çok korkmuştum hemen işyerime yakın olan bi özel hastaneye gittik , orda bebeğin hareketlerine ve kalp atışlarına baktılar gayet normaldi . Ama beni devlet hastanesine yönlendirdi .devlet hastanesine gittim nst bağladılar sancı vardı ama normal dedi kalp atışları takip edildi alttan ve karından bakıldı iyi çıktı , 24 saat yatmam gerektiğini söylediler ama yatış olursa gözetim amaçlı bende kalmadım evime gittim . Agrı olursa eğer yada kanama olursa hemen gelin dediler . Yattım iki gün boyunca dinlendim bebeğin hareketleri de vardı çok şükür . Bu yüzden korkma canım hiç bişey olmaz . Benim kendi doktorum da kalp atışını duyduysan eğer sıkıntı yok dedi. Bebeğimizi suyu ve kesesi koruyor çok şükür 🙏🏻 bu yüzden bolca dua et 🧿❤️