Gmz11 canım benim sana tavsiyem öncelikle bebeğini düşün sakinleşmeye çalış şuanda onunla polimiğe girme...bir süre de konuşma... doktorunla iletişimde kal gelişmeleri takip edip doktoruna bilgi ver... yarın yada daha sonraki uygun bir günde ... sakin bir şekilde konuşmak istediğini söyle... ve yaşadığın durumu psikoloji anlat ona .. tüm kaygılarını ve korkularını... erkeklerde hamilelik tribine giriyor... sanırım bizim hormonlardaki değişiklik onların anlayabileceği boyutta değil... bu kadar sert olmasa da bazen bende eşimle tartışıyorum ... hamileliğim başladığından bu yana kendimi tanımakta zorlanıyorum bende şuan ki kendine alışmaya çalışıyorum..: söylediğim bazı şeylere çok büyük tepkiler veriyor ... bir keresinde ciddi kavga ettik..: ertesi gün oturup konuştuk... ben yaşadığım duygu karışıklığı anlattım ve bazen çözümsüz kaldığımı bununda beni daha çok paniklettiğini... bazı önlemler alma kararı aldık... benim duygu dalgalanmalarım olduğunda o diğer odaya geçiyor yada açıkça şuanda bende iyi değilim kalp kırmak istemiyorum sonra konuşalım diyor... aradan zaman geçince normale dönüyoruz ... bu şekilde atlattık o özelllikle 5 aylık dönemi.. şu anda çok daha iyiyiz çok şükür.... derin derin nefes alıp verip kendini sakinleştirmeyi dene... bu günlerde geçecek...