Bir hafta önce eşimle büyük tartışma yaşadık kanamam geldi bebek iyi şükür . Şimdi ara ara kanamam var doktor normal dedi bir haftadır çok iyiydi hergün ilacımı suyumu verdi yemek yedirdi . Bugün bişey almaya çıktım ufak bir kıskandım allahım o bana iyi olan adam gitti yerine şeytan geldi gene eskisine döndü hamileyim diyorum bebek var diyorum benim keyfim kactıysa hiç bişey umrumda değil diyo çok mutsuzum kızlar biraz kanamam geldi mecbur yatak odasına ayağımı uzatıp yattım . Allahım yaşayan bilir hergün kanamayla uyanmak psikolojim bozuk sürekli berbat haldeyim birde eşimin böyle olması suan beni mahvetti . Biraz fazla kanamam geldi korktum hastaneye gidelim dedim götürmem dedi resmen siniri batsın allahım bu neyin siniri bu neyin cezası bebek zAten düşer diyo birde bana bu halde benim yüzümden olurmus kızlar çok kötüyüm suan