Bende az kullaniyorum. 7. Aydayiz 3 ilaç kullanıyorum demir d vitamini birde sırt ve bel ağrısı için kalsiyum ilacı. Sağlık ocağındaki doktorum decavit yazmıştı ama kendi doktorum onu da kes gerek yok dedi OMEGA vs hiç bişey kullanmıyorum bu da normal mi acaba. Bu konuyla ilgili bugün forum.actim ama kimse yazmadı 😂