Deletedmom133 Prensess_25 temmuz 1 di normalde zorunlu sezeryan 20 haziranda falan dogurcam inşallah herşey hazır tek çikolata hariç ev sıcak yaptırmadım erir falan diye 😀
Sermin62 Prensess_25 tamam aslinda valize koymadigim bikac parca biseyim var bana da doktor 29 haziran dedi ama okadar beklemeye tahammulum yok napicam bilmiorum ne uyuyabiliorum ne uzananiliorum ne oturabiliorum :(( dogurmak istiorum artik hayirlisiyla 😢😢😢
Tugsem81 Prensess_25 bende 25 gıbı sezeryan olucam nasıpse ınankı ne hısettıgımı bılmıyorum yavrum hasta dogar dogmaz aöelıyat olack ben aile sıkıntıları cekıyorum kocamn bır boslukta gıbı dıpsız kuyuda hısedıyorum kendımı Rabbıme dualar edıyorum cok dardayım
DuyguSenturk Prensess_25 bende varım 🙋🏼♀️ Normalde 8 temmuz ama sezeryandan dolayı bi 10 gün öncesi olcağı için haziran sonunu bekliyoruz henüz çantamı hazırlamadım ve kıyafetleri yerleşecek sadece yıkandı ütülendi🥳 onun dısında hastane çikolatası kaldı yaptırmam gereken o kadarcık suan aklıma gelen
Aysebkr1258 Deletedmom133 aynıyız sizinle benimde normalde 40 hafta Temmuz 1 de doluyor ama sezeryan olucağım için 10 gün önce olucak muhtemelen 😊
Prensess_25 Deletedmom133 benim de çikolata kaldı 🤦🏻♀️Ben sıcaktan degil de kendim yapıcagım için daha gidip malzemeleri almadım
Bsraymc Deletedmom133 aynıyız canım 🙈☺️ Benimde normal zamanım 1 Temmuz görünüyor ama 2.sezeryanım planlı olduğu için 20 Haziran’a gün verdi doktor 🤗🤗💖 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 💕
Bysima Sermin62 Benim de 29 haziran tahmini normal doğum tarihi ve acayip uyuyorum ve sinirleniyorum herşeye bir sürü şikayetim var ne iyiydi şimdiye dek diyorum 🙄
Prensess_25 Sermin62 rabbim sabır versin son ay çok zor gerçekten ama çok şükür benim karnım çok şişmedigi için biraz rahatım açıkçası😊
Aysebkr1258 Deletedmom133 bende daha gün almadım ayım 13 ünde randevum var ozaman verir diye tahmin ediyorum 😊
Canoglum001 Prensess_25 24 haziran pazartesiye gun verdi doktorum.ozaman 39+1 olucaz kismetse.2.sezeryanim olcak.hazirliklar bitti cok sukur sadece ikinci prensimin gelmesini bekliyoruz dort gozle ve hayirlisiyla.
Hayal_Demir 27 Hazirana gun verdi dr. Normalde 2 Temmuz ama zorunlu 2. Sezaryenim olacak. Cantamiz baya hazir ama bir iki eksik var.
Prensess_25 Hayal_Demir hayırlısı işallah eksikler bitmiyor valla bende tam bitti diyorum sonra aklıma bişeyler geliyor 🤦🏻♀️Yine eksiklik oluyor
sdkln Prensess_25 Benimde 21 Hazirandı son günüm sezeryan olcak büyük ihtimal 14 Haziran için gün verdi doktorum az kaldı inşallah oğluşuma kavuşmaya 💙💙🙏
Moonsherose87 sdkln benimde 16 Haziran normalde 22 Haziran 40. Haftam son 12 gün ama geçmiyor yatamıyom oturamıyom nefes alamıyorum bi geçse 😭😭😭 artık bu zaman
anneeylul Benimde son gunum 2 temmuz, bebegin gelisimi onde hamdolsun. Haizran sonu gibi gelir diyoruz ama bakalm. Ilk gebeligim. Suan hersey normal gidiyor bakalim. Rabbim hakkimizda hayirlisini nasip etsn insaallah.. 36. Haftadan selam:)
sdkln Moonsherose87 Evet ağırlık ve ağrılar da iyice çoğalıyo zaman ilerledikçe çok şükürki az kaldı 🙏 16 sı Pazar’a geliyo ama sezeryan nasıl olcak sizin
Seeydanur Bysima benimde 29 haziran ve artık gelsin diyorum dayanamıyorum artık gece sıfır uyku şiş ayaklar yorgun beden
Sermin62 Bysima dogurma gunumuz ayni 😍😍😍hayirlisiyla insaALLAH valla ben de cok istiorum hayirlisiyla artik dogurayim 29 hazirani beklemek istemioruum :))
Moonsherose87 sdkln özel hastane olunca doktor yaparız dedi bende hafta içi zaten yoğun en iyisi olur dedim bizimde bi çikolata kaldı isim bulamayınca 🤷🏻♀️
Mervevrem Benimde bugun itibariyke 36. Hafta olduk temmuz 2 normalde ama doktorum daha gun vermedi sezeryan yada normal de demedi ne zaman söyledi sizlere acaba
Prensess_25 Çoğu kişi sezeryan yapıyor . Hayırlısı olsun bizimki normal Doğum gözüküyor şu an yine de son dakika ne olucak rabbim bilir bizde Haziran 26 gibi dedi doktor hayırlısı
Deletedmom133 Prensess_25 ben herşeyi kendim yaptım çikolata hazır gelsin dedim 🥰yapmaya da vaktin kalmadı zaten 🥰