esra1907 Arkadaşlar bazen karnım sertleşiyor içim tuhaf oluyor nefes alıp veriyorum sonra geçiyor bu kasılma mı? Korkmalımıyım günde bir kaç defa oluyor herhalde. 25+6 haftalığız
BenMathilda esra1907 evet canım bu kasılma ama sanci degil. susuzluktan, fazla ayakta kalmaktan da olabilir, erken dogumun habercisi de olabilir. bende oyle oldu en azindan
esra1907 Gulhan12 geçmiş olsun canım. Bazen sakin oluyorlar ama ya bende kafama çok takıyorum hareket etmeyince
PrenssAnnesiiii esra1907 mutlaka gtmeni tavsiye ederim o kasılmalar yüzünden kaç defa hastnye yattım erken doğum riskinden 😞
esra1907 PrenssAnnesiiii hmm 😔 geçmiş olsun canım ya şimdi gitsem nöbetçi doktorlar var randevum da haftaya Çarşamba beklesem mi gitsem mi bilemedim
Boossgrl esra1907 bekle bence canım bu haftalarda bu tür ağrısız hareketle ve nefes egzersizleriyle geçen kasılmalar gayet normal ağrın sızın kanaman akıntın olmadıkça bu kasılmalar doğuma hazırlık kasılmaları 30. Haftandan sonra daha da sıklaşır ben 37. Haftamdayım gün boyu kasılıyor nerdeyse fakat ağrısız ve geçiciliğinden ayırt edebiliyorum
PrenssAnnesiiii esra1907 o sertleşme nefesi kesiyor zaten canm mutlaka görün olurmu benmde senin haftanda başlamıştı inşş senin bi sorun yoktur
Beyazlale esra1907 evet canim yatamiyorum kalkiyorum hemen benimde bayramdan sonra kontrolum var doktora danisicam bakalim ne diyecek
Nurtube Kızlar bendede yürürken oluyor. Bazen karnımın bir tarafına toplanmış gibi hissediyorum sanki bıçak batıyor gibi Canım acıyor. Bir kaç dk olduğum yerde duruyorum. Yada çok çok yavaş yürüyorum. Bu kasılma mı sizce. 26 haftalığım.