Tgctgcsygl AcemiAnnecik çok mutlu oluyorum aynı tarihli hamile bir arkadaşa denk gelince 🤗 ogullarimiz anlaşmış gibi inş sağlıkla gelirler bazen oğlum 19 ünü bekleme baktın iyisin gel diyorum ama yine de gününü tamamlasin 😂😊
AcemiAnnecik Tgctgcsygl ben ilk defa denk geldim ayni gunde oldugum birine ve nedense iyi geldi 🙂 ben de diyorum cok da uzatma hayirlisiyla gel ama bakalim 😍 ismi ne olucak, bizim ki mehmet 🐣
zlemAtAcar AcemiAnnecik sezeryan olacağı için 10 gün önce olacak büyük ihtimal 🙄🙄 tabi canı daha erken gelmek istemezse
Tgctgcsygl AcemiAnnecik bizim bayağı tesadüfler artıyor 😊 benimde adı mehmet ama efe de olcak mehmet efe 🤗 zlemAtAcar hiç belli olmaz bebislerimize aynı gün tutunmuşlar ama niyetleri farklı olabilir 🤗🤗
Yahyaaliannesi VildanYaycili aa ne güzel biz 31+2olduk. Bu zamana kdr nasıl geldik zaman ne çabuk geçti diyorum göbeğini gördükçe içimizde büyüyen kocaman bi sevgi var 😍😍
Sabihay 31+6 dayım 2150 gr 47cm bebeğim💙 14 Nisan doğum normalde ama biraz da erken olabilir bizim. Başı yukarıda bizimkinin 2 hafta önce aşağıdaydı😂 doğum pozisyonunda değil yani ama doktor daha erken zaten çok değiştirir daha dedi.
Annesed Hsrt42 bugün 29+0 ve kontrolümüz vardı 1400 gr ve 40 cm banada çok yeme çocuk önden gidiyo dedi bence moralinizi bozmayın haftasıyla uygun 👍