Tgctgcsygl zlemAtAcar benim ki bi ay sonraya verdi randevuyu ama çoğu kişinin artık 2 de bir e düşmüş sizin bebeğinizin maşallahı var rabbim kucagimiza sag salim kucagimiza almayı nasip etsin 😊🙏🏻🤗
zlemAtAcar Tgctgcsygl benimde 19 nisan görünüyor. Ama sezeryan olacağı için 10 gün önce alınacak büyük ihtimalle 🤗
Tgctgcsygl zlemAtAcar aynı gün olurmuş 😊 sezeryan kendi tercihiniz mi yoksa kilolu diye bebek doktor mu dedi bende normal diyorum ama doktor böyle giderse normal olmaz dedi 😯 gerçi doğumun her türlüsü korkutuyor zaman yaklaştıkça 😂
Yahyaaliannesi zlemAtAcar ben hamileligimin ilk başında sadece 15 günde gitmiştim sonra hep ayda bir gittim. Bende hiç girmedim nts ye. Haftaya cumaya gidicez inşallah ozaman 32 haftalık olucaz doktorum 32 haftada başlıyoruz demişti ama bakalım ne olacak
zlemAtAcar Tgctgcsygl benim kasık bölgemde damar çıktı yani varis. Şişiyor. Normal Zaman'larda bile ıkınmam yasak. Bu yüzden normal doğum çok mümkün olmayacak.
Annesed Hsrt42 bugün 29+0 ve kontrolümüz vardı 1400 gr ve 40 cm banada çok yeme çocuk önden gidiyo dedi bence moralinizi bozmayın haftasıyla uygun 👍
Nurs KbraAkyol maşallah kuzunuza☺Bizde en son 28+0 da 1300 kgdık bakalım haftaya kontrolümüz var kaç olmuş merakla bekliyorum günümüzü😊bizim doğumda 16 nisan gibi görünüyor sezeryan ile 😉
Tgctgcsygl zlemAtAcar allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻 anne ve bebek için en uygunu neyse o tabiki 😊
Selinkrkc KbraAkyol şuan 32+5 haftalığız geçen hafta gitmiştim kontrole 1700 gramdı sağsalim zamanında kavuşalım bebişlerimize inşallah🌹
Tgctgcsygl AcemiAnnecik çok mutlu oluyorum aynı tarihli hamile bir arkadaşa denk gelince 🤗 ogullarimiz anlaşmış gibi inş sağlıkla gelirler bazen oğlum 19 ünü bekleme baktın iyisin gel diyorum ama yine de gününü tamamlasin 😂😊