Syst33 canım rahim yavaştan büyüyor ve onu tutan bağ dokular geriliyor.Ani ve ters hareket yaptığında onlar bir miktar daha gerilip kramplara sebep oluyor.Sana ‘dur’ uyarısı veriyor bir nevi 😁 Eğer bir riskin yoksa kolay kolay bir şey olmaz bebeğin rahme tutunmuş artık ama sen yine de o uyarıları o an hemen dikkate al,devam ettirme derim.