Syst33 Kızlar 9 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu unutup ters hareketler yapabiliyorum ya da uyurken deli yatarım biraz farklı yöne dönerken hızlı dönüyorum bacağım geriliyo gibi oluyor hemen karnımda bir kramp bir acı ağrı oluşuyo bi sakıncası var mıdır bebeğe zarar veriyo muyumdur çok korkuyorum 😔
Alessia Syst33 sımdı ıstedıgın pozızyonda yatabılırsın 19 haftamdayım sol ve saga yan yatmaktan perişan oldum dahada yolum var bırsey olmaz suan yuzustu yada ıstedıgın gıbı yat
Nur___ Syst33 artık iki kişilik düşünmeniz gerek biraz dikkat edersen ani hareket yapmamaya bişey olmaz 🙏🌼
Mlssa Syst33 Çok ani hareket yapmamaya çalış ama o zamanlarda istediğiiin gibi yatabilirsin tadını çıkar😃26+2yim şuan ben bile unutup ani hareket yapıyorum bazen ama istediğim gibi asla yatamıyorum tabi o ayrı,ya sağa ya sola o da hep rahatsız maalesef😃anneliğin cilvesi☺️
Syst33 Alessia evet canımda karnıma feci ağrı giriyo ben öyle yapınca zarar veriyorumdur diye çok korkuyorum bu yüzden
Yegino Alessia ahh ahhh bide ben en başından beri hep yan yatıyorum bi şey olmasın diye yolun sonunu hiç düşünmemişim 😥
Sirine Syst33 Aynı ben 😅 valla deli yatıyorum bende , ani kalkıp oturuyorum, unutuyorum dediğin gibi, sonra kramptan kıvran dur 😑 9+6 yim , bi zarar verdigimi hiç düşünmedim çünkü rahim kaslarıyla ilgiliymiş korkma yani bisey olmaz ama yinede dikkat et 😌
Syst33 Sirine ya çok teşekkürler içimi rahatlattın ben acısında ağrısında değilim zaten tek korkum bebeğe zarar veriyo muyum düşüncesiydi o da rahim kaslarıyla ilgiliymiş
Deletedmom143 Syst33 28 haftalik hamileyim.oyle yatma gunlerini ozluyorum😂😂😂normal hep uzu uste yatarom.simdi saga sola conerim gece kac defa ne zaman yatarom yatarim hep Simdiden oyle yapa bilirsin ama abartmamak sartiyla.
limoncicegi Yegino ben de aynı en baştan beri öyle yatıyorum biraz erken oldu sanırım biraz daha tadını çıkarsaydım bari 😂
Mlssa Syst33 İlk zamanlar öyle oluyor ama sonra alışıyorsun daha çok aşağılarda olduğundan dolayı çok ani hareket yapmadığın sürece rahat yat canım😊 sağlıkla kucağına alman dileğiyle🙏🏻
buseakinn Syst33 aynısı bende var 15 haftalık oldum ama kızım daha 1 yaşında onunla sanki hamile değilmişim gibi oynuyorum oynamasam sanki bırakıyorum gibi of valla zor