Deletedmom133 düzenli sancım çıktı serum takılacak, psikolojik olarak yerlerdeyim. Rahim ağzı ölçümü yapıldı kısalmaya başlamış ama kapalı dedi 25miş normalde 30 un üstünde olmasını istiyoruz dedi. Durup durup gözlerim doluyor ve hastanede yalnızım Allahım kimseyr yaşatmasın