Merdivenden düştüm acildeyim 24 saat yatış verecekler sanırım dua edebilir misiniz ? Bu arada ilk defa alttan muayene oldum gebelikten sonra açıklığa bakıldı ama hiç canım yanmadı çok şükür, çatı muayenesi dedikleri bu mu oluyor aynı hissi mi veriyor? Teşekkür ederim..