Haribo42 bende seninle aynı durumdayım ya 😔 idrara falan sıkıştığımda bir sertleşme oluyo aklım çıkıyo, yürürken ayakta dururken uzanırken aynı benimde senin gibi hep sertleşme var ama bugün başladığım nidicard baya rahatlattı beni. Akşam üstüne doğru 15 dakika sert kaldı bebek hemen doktora yazdım nidicardı 2x1 yaptı hemen içtim bende sonra pamuk gibi oldu. Ve benimde bebeğim baş geliş pozisyonlu rahim ağzına baya yakınmış 😕