PrenssAnnesiiii canım doktorun ilaç vermiyo mu başka doktora görün bende seninle aynı durumdayım, karnım sürekli sertleşiyo 30+3üm şu an ilk önce devlete gittim nst+1000cclik serum+bi daha nstden sonra bi şeyin yok diyip yolladılar sonra başka hastaneye gittim şikayetlerim geçmedi çünkü ve şu an progestan nidicard magosit ve buscopan kullanıyorum oturduğumda yattığımda artık çok sertleşmiyo sadece yürürken ve ayaktaylen sertleşiyo o da çok sürmüyo