Sinemeliz ben şuan 35+6yım. Salı gününe randevu verdi; çatıya bakacak. Ben de normal istemiştim; ama çatın müsait değil derse sezaryene karşı çıkmıcam.
Sizin doktorunuz gibi olanları da duydum ama. Her doktor çatı muayenesi yapmıyor öncesinde. Doğum anını bekliyor. Normali denemek istemiş; normal doğum yanlısı demek ki doktorunuz. Bu kötü bir şey değil bence. Sonuçta açılma olmazsa gene alır sezaryene