bn de şuan 37+1 haftaliqim 33 haftadan beri her hafta nstye qiriyorum pazartesi qitmistim en son cuma qel dedi çatı muayenesi olacak mi nsl doqum yapacaqim ne zaman belli olucak DİE sordum önceden 37 haftada demişti yarin 37+2 oluyorum bebeqim pozisyonu almaya başlamışti yarın çatı muayenesi olucam bakalim