Selam kızlar😍
14 şubat saat 16.14’te 39+4. Haftamda ben de kızımı normal doğumla kucağıma aldım.
Gece sancılarım oluyordu ama uyutmayacak derecede değildi. Sabah 7 de uyandım ağrıdan daha da uyuyamadım. Zaten o gün randevum vardı 10.45 te. Sabah 9.30 lavaboya gittiğim de nişanım gelmişti. Önce duş aldım. Sonra kahvaltımı yaptım eşimle. Evimi toplayıp çıktık. Doktorum alttan bakıp 3 cm açıklık var dedi. Biraz sancım vardı. Sonra suyumu patlattı. Sancılarım artmaya başladı. Saat 1 de dayanılmaz hal almaya başladı. Saat 4’e kadar çektim. Sonra çatala aldılar ve 14dk da kızımı kucağıma aldım😌 16.14 te kızım kollarımdaydı.
Dünyanın en güzel duygusu gerçekten. O an herşeyi unutuyorsunuz ağrınız sızınız bitiyor. Bi kaç dikişim var azcık ağrıyor ama dayanılmayacak gibi değil. Benden size tavsiyee bol bol yürüyüş yapın. Ben son güne kadar hep yürüdüm. Ve bir de dayanmaya çalışın. Sancı anında bol bol dua edin. Sancı zor kısmı ama doğum daha kolay. Çatala oturduğumda 3 ıkınmada kızım doğdu.
Ve annemin kıymetini bir kez daha anladım.
Korkmayın kızlar cesaretli olun. Rabbim yardım ediyor İnşaAllah 😌❣👶🏼
Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin🙏🏻