FundaBas benim 6 + 6 günlük bugün görebildim kalp atışını ama duyamadik.2 gün önce gittim görülmemisti.(vajinal ultrasinda gorduk )ben 2 tane doktora gittim bu süreçte bence direkt konuşuyorlar ince düşünmeden.her olaslgi özellikle.bana olması gereken buymus gibi geliyor.kimseye söyleme , boş gebelik olabilir vs vs .ben her olasılığı düşünmek zorundaydim belkide kanama oluyordu arada.iğne ve hap kullanıyorum.ama her şey olacağına varıyor her zaman hayirlisini istemek lazim .kalp atışını duyduktan sonrada yol uzun ve bence meşekkatli.