FundaBas Geç dollenmedir stres yapma arkadaşım en kötüsü stres😑 benim 2. Gebeliğin şuan 9+6 dayım doktor 7+1 de benim israrimla baktı, yoksa 8 i geçmemi istedi ki duymazsak stres yapmayayım diye. Maalesef bazı doktorlar çok gevşek ve sanki bir candan bahsetmiyor gibi davranıyorlar. Üzülme duyarsın ins. Daha küçük seninki 🙏💕