Marayy Kızlar adete 2 gün kala yani bugün akşam üstü bir test yaptım ve negatifti suan baktığımda t ciZgisinin yeri belli etti az kendini ve işin ilginç tarafı göğüslerim tas gibi damarlı hala ve bugün benden yumurtalamada olan uzayan akıntı geldi aynısı hatta kasıklarımda doygunluk var ya Adet belirtisi ya gebelik bilmiyorum ama gebelik olsa test pozitif verirdi hemen diye düşünüyorum https://i.hizliresim.com/LvdroZ.jpg
Tugce1803 Marayy bu teste güvenme 4 tane yaptım hepsi bariz pozitifti hastaneye gittik koşa koşa negatif çıktı üzüldük bir de bu test bozuk canım
Hlyagnrr Tugce1803 kızlar gerçekten mi ya böyle kırmızı olunca bozuk mu oluyo ozaman ben hep yanlış yapmışım 😂😂
Tugce1803 Marayy daha ne hallere girecek şaşarsın sana o derece söyliyim canım hayatta almam dediğim tek marka
Sengulkrgz Marayy Umudunu kaybetme hemen yaaa bir dur bakalim gunun insallah gecerde tekrar yaparsin.
Mervemim Marayy o testten elinizin altında bulunsun gerektiginde kullanırsınız , Allah size ve isteyen herkese tez zamanda nasip etsin inşAllah
Marayy Gkhnm97 bir yıldır yapıyorum canım bilgim var biliyorum zaten test ilk negatifti sonradan bu hale girdi
Marayy Tugce1803 ilk defa kullandımbu testi oda nöbetçi eczaneden aldım tek şansım buydu zaten büyük ihtimal yine negatif
Marayy Tugce1803 iyiki almsmışım canımm adet günüm geldi bu testte negatifse olacağına ihtimal bile vermiyorum artık 🙄🥺
Marayy Ncsss MerveNural Ayguns aysegulveminigim Merve6475 Mervemim Sengulkrgz zaten yarın adet günüm kızlar olmazsam alırım yaparım bir test daha ama olucam büyük ihtimal