Askimkk Esinnnnnnn malesef 39+1 ne sanci ne acilma hic bisey yokkk gelende gidende ama cuma gunu suni sanci alip dgumu baslatmayi dusunuyu doktorum insllah hayrlisyla
Esinnnnnnn Askimkk bizde de aynı cumaya kadar doğmazsa yatiş yapip suni sanciyla doğum olacak. Insallah ozmana kadar doğururuz Allah yar ve yardimcimiz olsun