Esa ben sadece gördüğümü söyledim onuda yabancı bir sayfada gördüm ondan olabilirde olmayabilirde bilebilirmisiniz ? Kesinlikle bunun zararı yoktur diyebilirmisiniz? Kimisi saçı boyayabilirsiniz diyor kimisi boyayamazsınız bile bile lades olmak yerine önlem almak en mantıklısı değil mi? Sonuçta bu bebeğimiz bazı şeylerden feraget etmek gerek.