Yorumlari okuyorumda belki kendinizce hakli olabilirsiniz ,muhakkak ki anlasamamazlik , kabul edememizlik her iki tarafta eksik veya fazla oluyor . Acaba eşleriniz sizin anneleriniz aileniz hakkinda bu tarz seyler yazsaydiniz ve bunu herkes okusaydi ne dusunurdunuz ?