Arkadaslar ben 11 haftalık hamileyim ilk öğrendiğimden beri kaynanam erkek olacak erkek torunum olacak diye sürekli konuşuyor hiç sağlıklı olsun demiyor simdiden erkek çoxugı için hazırlık yaptı ve o kadar sinirlerim bozuluyor ki benimle yarışıyor ben ne alırsam aynısını almaya çalışıyor kıskanıyor ayrı şehirlerde olmamıza ragmen beni çok huzursuz ediyor ikili oynuyor geldiğinde çok kırıyor beni çok üzüyor eşimede herşeyi anlatarak başının etibi yemek istemiyorum ama annesinden çok rahatsız oluyorum çok konuşuyor bide ne yapabilirim bana yardımcı olur musunuz lütfen 😔😔😔😱😱😱😱