Aalpinannesi Hanımlar bebeğimin gelişimi 3hafta önden gidiyor Doktor az yememi söyledi varmı böyle durumla karşılaşan ?
NaimeYilmaz Aalpinannesi benimde 2 hafta önde hamurişi olarak aklına gelebılcek hıc bişey azıma surmuorm sebze agırlıklı beslnıorm
Melikeseko Aalpinannesi az yemekle ne ilgisi olabilir ki ? Benim hep önde. Eşim ve ben iri ve uzun Olduğumuz için doktorum normal demişti. Kilo ile alakasi oldugunu sanmiyorum.
Gamzedeniz Benimde 2 hafta önde olduğunu söyledi doktorumuz. Bebeğine iyi bakmışsın dedi ama az ye filan demedi sadece protein ağırlıklı beslenmemi önerdi. 😍
Halimearslan55 Aalpinannesi aşırı kilosu yok aksine normal yani benim o zamanlar 2.200 du dü 28 haftalıkta boyu da 46 cmdi Doğu. Kilosu 4.900 boyunda 57 cm Doğdu ..
fnur Aalpinannesi bana da fazla gelmedi kilosu buraya yazanlari takip ederseniz bilgi sahibi olursunuz benim bebegim de 2 hafta önden gidiyor doktor normal.karsiladi
Akshulya Benımde 30 haftalıkken kilosu 2ydi banada yedıklerıme dıkkat etmemi söyledi pilav makarna vs tüketme dedi😏
Halimearslan55 NaimeYilmaz NaimeYilmaz evet normal diye bekledik 40 haftayı ama oğlum dönemedi son dakikaya kadar bekledik açılmam olmadı mecburi sezeryan oldum belden 😊
Halimearslan55 1234Esra yok hayır sezeryan yaptım normal Doğum yapacaktım çatım müsaitti ana açılmam yoktu ve oğlum dönemedi 😊
Akshulya Aalpinannesi 34 haftalık oldum bir hafta sonra gidicem doktora tekrAr tokluk kan şekerine bakacak bakalım kilolu bebek olsun hepimiz isteriz tabiii ama dr dogum zor olur dedi saglıkı olsunda kilo önemli degil