espalp allah hepimize hayırlısıysa sağlıklı gebelik nasip etsin bende arkadaşla benzer durumdayım benim de değerlerim düşük seyretti hala 9 gün geçikmeye rağmen 258 daha değerim ve beni en çok korkutan dış gebelik sanırım bu durumu takintı haline getirdim en kötüyü düşünmekten sevincimi yaşayamıyorum biraz da ondan karamsarım sanırım