Crocuss Yasemincifci hurmzadan baska dogumu kolaylaştırması için yaptığınız bir seyler var mı 38+4 benim de, yakınız sanırım hafta olarak
Yasemincifci Crocuss bn yürüyorum yarım saat bi gün yürüyüp bi gün dinlenyrm egzersiz yapyrm playes topuyla hareket edyrm bu son haftalara gelncede hurma yemeye başlamıştım şuan 39+2 yim halen beklyrm😀😀
Caglaucrr Yasemincifci doguramayanlar olarak tarihe gecicez yeminle 39+3 bende aynı senin gibi araştırmalar yapıyorum hiç banamısin demiyor🙄
Esila_eymen Bende 38+6 yim arkadaşlar. 33 den beri hurma yiyorum bi haftadır da. Sabah kahvaltıdan sonra ada çayı akşam da uyumadan ahududu yaprağı çayı içiyorum sancı ve kolay doğum için. Henüz ne nişan geldi ne birşey 🤗 beklemekten başka şansımız yok sanırım
Caglaucrr Yasemincifci valla benim ödü kopuyo cesaret edemiyorum o tür şeylere ya. Sadece bı tarçınlı suyu denedim oda işe yaramadı bıraktım zaten korkarak içtim sonra aman ne zaman geliyosa gelsin dedim 😆