ozgeyigit Yasemincifci denemeden birsey tadını bilemezsin canım☺️ ama gerçekten iyi sadece kilo aldırıcı özelliği varmış öyle duydum
ozgeyigit [silindi] aaaa evet evet ben ilk Doğumda normal doğurdum annem yine de pekmezli yumurta yprdı tereyağlı . Yedirirdi. 🙂
Zulubik Pekmezli yoğurt çok severim ben de. İki haftadır ara ara yiyorum. Demirim iki haftada yükselmis hemen. Süt ürünleri ile tüketilirse demir emilimi azalır halbuki. Benim tam tersi ilk defa bu kadar yukseldi
ozgeyigit Zulubik yoğurtlu küçükken yemiştim hiç beğenmemiştim hep tercihim yumurtalı oldu. 😑 ben aslında kan ilaçlarını içmiyorum .
Pelin86 ozgeyigit kiz haftada bir iki yiyomuşsun ne olcak ondan rahat rahat ye hem protein hemde tatli gunde 10tane çukulata yiyen var hersey bu kadar masum olsa keşke
ozgeyigit Pelin86 yaa 10 çikolata mı😯 milletin ağzı torba değil ki baglıyım üstüne basa basa da diyorum 2 hafta da bir nadir canım ceker yiyorum dediğimde , aaaa kilo alırsın diyorlar 😔
Haribo42 ozgeyigit bizde oyle okuldan gelince ac oluyoduk bussuru kiriyodu yumurta çullaniyoduk ustune😂😂
ozgeyigit Haribo42 hiç söyleme yaa eski günlere döndüm sen böyle yazınca , annemi aradım yediğimi söyledim ye kızım bir şey olmaz ama aşırı kaçma dedi aslında ben kan ilaçları hiç tüketmedim. Ondan olabilir dedi annem ☺️