Pinkbabe Hamilebiranne Evet yaş hesaplamasını kendi yapan çin takvimi doğru çıktı bende rus takvimi de doğru çıktı 🥰
BirVeraAnnesi35 Yawrum yok benimde ilk çocuğum olacak inş tecrübeli değilim bende ama dünyanın binbir türlü hali var diye düşündük allah korusun tabi uzun ömürler versin hepimizin bebeğine bişey olursa ben o bebek odasıyla kalmak istemiyorum dedim eşimde hak verdi sanmıyorum geç olacağını herşey hazır artık gidip alıp eve getirecek kurulacak çok bir zahmeti olmaz bize 2 ay yeterli 😊 küçük ama ilerde buyuk yatak olabilen modellerden alıcam
Pinkbabe BirVeraAnnesi35 Hissettiğine inan canim 😂 ama yaş hesaplayan von takvimini dene benim ikisi de aynı çıkmıştı doğruymus 🤗
Rasi Çin takvimi benimkinde tutmuştu:) her ultrasonda kıpırdamalarından erkek gibi içime doğuyordu ama idrak edemiyordum, 18 haftada öğrendim oğluşum olacağını, şimdi 34 deyiz 😊 Her kesin gönlüne göre versin kızlar
BirVeraAnnesi35 Pinkbabe ben sanki erkek hissediyorum gibii😊😊 dediğini yazdım ama bulamadım ınternette canm tam olarak ne yazmalıyım
Pinkbabe BirVeraAnnesi35 direk çin takvimi yazıyorum tablo olan değil doğum tarihi isteyen var linklere bak önce canım tarih isteyenle hesapla 🥰
Yawrum SeymaTevfik en son 29 haziranda gittim doktora 8 haftalik dedi 3 hafta snra tekrar gel dedi kontr
[silindi] Yawrum 12 haftalıkken kız olduğunu söyledi doktor . Bebeğin pozisyonu önemliymiş hemen göstermeyebiliyormuş 🙂