Yawrum yok benimde ilk çocuğum olacak inş tecrübeli değilim bende ama dünyanın binbir türlü hali var diye düşündük allah korusun tabi uzun ömürler versin hepimizin bebeğine bişey olursa ben o bebek odasıyla kalmak istemiyorum dedim eşimde hak verdi sanmıyorum geç olacağını herşey hazır artık gidip alıp eve getirecek kurulacak çok bir zahmeti olmaz bize 2 ay yeterli 😊 küçük ama ilerde buyuk yatak olabilen modellerden alıcam