Derinn ben diğer mesajlarınızı yeni gördüm... kayınvalideniz ve diğerleri çok ayıp ediyorlar; onları sallamayın siz. Evladın hangisi hayırlı belli olmuyor, bazen kızlar hayırlı görüyorum bazen erkekler. Bunun cinsiyetle ilgisi yok, tamamen yetiştirme ve biraz da şans... Siz hayırlısı deyin hep içinizden beni mutlu edecek bir evlat olsun deyin sırf onların yüzünden erkek istemeyin çünkü belki kızınızla daha çok mutlu olacaksınız ? Hem eğer bebeğiniz gerçekten kızsa üzülür yazık değil mi ona annesi tarafından sevilmek en doğal hakkı. Yerim onu ben. Siz lütfen sallamayın etrafı, doğunca da afedersin bebişin tepesinden ayrılmazlar ben sevicem ben sevicem diye. Sevmeye hakkı yok aslında böyle yapanların...😡