Cinsiyet değişmez de kendini göstermeyebilir 16.haftaya kadar kız olup erkek diyenler sanırım 16-18 haftaya kadar demişlerdi. Yani asla olmaz diye birşey yok sadece daha erken haftalara göre yanılma ihtimali az diye okudum. Gerçekten kendin dert etmiyorsan diğer kimseleri boşver 2.cocuğun da olur inşallah . Çocuğun doğunca ağlayanlar sonradan çok üzülecekler ağladıkları için bu hep böyle olmuştur. Allah sana sabır versin.