titebouille
burcis çocukluğunu beraber geçirdiğin, oyun oynadığın adamla kadınla nasıl yatıyorsun diyenler, “çocukluk aşkıyız” başlıklı evlilik hikayelerini görünce neden aaayyy diye eriyip bitiyor romantik buluyorlar? Ben mantıkta bir tezat göremiyorum😊 Bu arada asla akrabam alakam olmayan bir adamla evliyim ve çevremde hiç akraba evliliği yok :)