burcis canim, yapip yapmamak sana kalmis ama akraba evliligi var diye cocuk da bi sıkıntı olacak diye birşey yok.
Ben ve Eşimin hiç akrabalığımız yok ama çocuğumda bazı ufak sıkıntılar çıktı. Çok şükür tedavisi olan şeylerdi ama yinede Rabbim verdi mi veriyor, Akrabalık var veya yok fark etmiyor.