Lyla07 Lyla07 çok geçmiş olsun,bende olmuştum hiç korkma ve üzülme yine olur,geçen yıl temmuzda 12 haftalıklen 10 haftada kalbi durmuştu bebişimizin,cinsiyetini öğrenmeye gitmişken yaşamadığını öğrendik,büyük hayal kırıklığı ve acıdır .Şuan 15 haftalığız Allahın izniyle,dualarınızı beklerim.sizede Sabırlar dilerim,en yakın zamanda sağlıklı gebelik ve annelik dilerim 🙏🏼