Lossm bende şey yapcam boyatmadan sütümü sağcam iki biberon dolusu o biterse yine mamada veririm o gğn öyle geçirirm ama aklıma takılan şimdi boyatınca kimyasal sütüme birikirmi o sütü akıtsam diyorum nasıl olsa dolucak tekrar kafamda deli sorular 😂 bayrama da böyle girmek istemiyorum dibim koyu uçlarım platin iğrenç duruyor