Alışverişinizi nasıl yapıyorsunuz kızlar hamile kaldım kalalı bişey almamıştım zaten tesettürlüyüm tuniklerim bol hala oluyo. Kotlar asla olmuyor iç çamaşırlarım olmuyo. 22. Haftadayız karnım top gibi herseyde net belli. Bugun bayram alışverişine çıktık 37 olan ayaklarıma 39 oldu😂😂 kendi bedenim asla olmuyo büyük beden alıyorum karnım kıyafeti öne çekince düdük gibi kalıyo. Baya büyük alsam omuzları ve kolları cok bol kötü duruyo. Napcam ben ya bi tane çuvala benzer gömlek buldum kemerli anca o oldu totoma 😂 şu 4 ayı bi atlatsam göbek ayrı toto ayrı aldı basını gidiyo